*Ik doe mijn werk zó graag, dat ook de negatieve kantjes mn werkgenot niet kunnen drukken!
*Ik krijg de kans om een Banaba bij te studeren op kosten van het ziekenhuis
Cons
*(Vaak) te weinig personeel om menswaardig te kunnen verzorgen
*Communicatie is niet altijd hun beste kant
leuke sfeer, super infrastructuur, tof team en aanspreekbaar hoofdverpleegkundige
Cons
te weinig werk uniformen voor een voltijds werknemer, ik spendeer te veel tijd om heen en weer te lopen naar het KUA + heb al enkele keren gehad dat mijn krediet verkeerd stond waardoor ik tijdens het WE geen vers uniform kon nemen. 3 uniforms voor een voltijds werknemer is toch een minimum vind ik