Pros
Je krijgt in je eerste weken al de opdracht hier een positieve review neer te zetten. Doe je dat niet dan krijg je dat later te horen. Management by terror. Handig voor later als je vertrouwen in de mensheid tot nul gezakt is, omdat je dan alle lage streken veel eerder herkent. Het is leuk werk, maar als je het elders zou doen zou het ook nog nuttig zijn. Je leert er liegen een luchtkastelen verkopen. Handig als je ergens een onafhankelijk onderzoeksrapport over moet schrijven.
Cons
Het management is tamelijk onfris. Bang voor elkaar, de baas en jou. Alles wat er gecommuniceerd wordt is altijd gelogen. SMART afspraken om de schijn op te houden, maar nooit aanleiding tot verhoging. Pas nadat je begonnen bent krijg je te horen dat je geplande verblijftijd 5 jaar is. Jaarlijks krijgt 10% een "verbeterplan" opgedrongen om personeel weg te motiveren. Ook zijn er de 5-jaarlijkse verhuizingen van oost naar west en weer terug. TNO kost je je jeugd en je toekomst. Het is verloren tijd. Niet doen!