Toxische organisatie met constante druk en intimidatie
Pros
Geen voordelen aan deze werkgever!
Cons
Dit is geen menselijke organisatie, maar een kille, genadeloze machine die uitsluitend op business draait. Jouw groei, welzijn of loyaliteit? Die boeit hen niets. Ze knijpen je uit tot de laatste druppel, dumpen je bij het minste foutje, en gunnen je geen seconde rust. Zelfs als je op de bank zit, blijven de HR BP’s je dag en nacht stalken met telefoontjes: “Wat doe je nu? Wanneer kom je terug?” Ondertussen beloven ze gouden bergen tijdens het sollicitatiegesprek, maar na je contract? Lege bonussen, valse promoties, overwerk zonder extra cent, en ze spioneren je privéleven uit via LinkedIn en socials. Ze treiteren met micro-management, en als je klaagt? Gaslighting en intimidatie tot je breekt. Dit is geen baan, dit is een valkuil zonder uitweg.