Pros
Gerçekten kaliteli insanları işe alıyorlar. Ekipteki insanlar çok bilgili oluyor. Ekip liderleri gerçekten çok anlayışlı ve sizinle bağ kuruyor.
Cons
Bekledikleri ownership yaptığınız işi değil diğer ekiplerin eksik bıraktıklarını kapsıyor. Squad'lara bölündüler ve bir şeyi araştırıp geliştirmek istediğinizde biz bunu başka bir ekipte yapıyoruz şeklinde bir yanıt alıyorsunuz. Çoğu kişi 5-10 yıl üstü oluyor ve yeniliklere çok hızlı ayak uyduramıyorlar. Veya uydurmuyorlar. Ofis kullanımı konusunda çok radikal kararlar alıyorlar ve çalışanların fikirleri sorulmuyor. Sabah 6'da servise binerken acaba tazminatsız göndermek mi istiyorlar diye düşünmemek elde değil. Çalışanlarının gelişimleri konusunda pek ilgili değiller. Gelişim online eğitimle değil one-on-one mentorship ile olur. Sürekli bir şeyleri değiştiriyorlar ve kısa sürede etki bekliyorlar. Uzun dönem projeksiyonlarını çalışanları ile paylaşmıyorlar.