Na screening van de CV werd men uitgenodigd op een kennismaking dag met de andere kandidaten op het hoofdkantoor. Daar vond een salespitch en een interview plaats, je taalkennis werd ook getest. Wanneer je daar door was kon je doorgaan naar de volgende ronde. Daar moest je een businesscase oplossen en presenteren aansluitend werden er vragen gesteld en werd er opnieuw een persoonlijk interview afgenomen waar getest werd naar motivatie. Heb weken moeten wachten op feedback. Zeer onprofessionele communicatie.